Třetí největší výrobce sportovního oblečení na světě nyní čelí problémům na trhu v USA, ze kterého odvozuje 80 % všech svých tržeb. To je daleko větší poměr, než jakým se mohou vykázat konkurenční Adidas či Nike, nepříznivé podmínky na severoamerickém trhu tak poškozují Under Armour znatelně více. Nike a Adidas ze stejného důvodu profitují na oslabování amerického dolaru. Přesto se nedá tvrdit, že by se společnost nacházela v krizi, právě naopak. Její marže nezaostávají za zmíněnou konkurencí a výhled tržeb pro stávající rok počítá s 9-11% růstem.
V Barron's se domnívají, že dlouhodobý růstový potenciál společnosti není aktuální slabostí na trhu v USA poškozen. Současnou tržní cenu akcií UA považují za atraktivní vstup do dlouhé pozice. Vzhledem ke kvalitnímu vedení je navíc Under Armour atraktivnější než Adidas či Nike. Zatímco akcie Nike se obchodují za 2,7násobek tržeb v roce 2017, akcie Under Armour koupíte již za 1,4násobek letošních tržeb. Dokonce i akcie Adidas jsou dražší při ceně 1,8násobku tržeb odhadovaných pro letošní rok.
Tento nesoulad podle Barron's odráží pochybnosti investorů, kteří si nejsou jisti, zda se Under Armour podaří navrátit k 20% růstu tržeb, kterým se společnost mohla chlubit v minulosti. Vzhledem k jejím příležitostem na globálním trhu je však růst v dvojciferných řádech pravděpodobný, tvrdí. Současná cena akcií UA naznačuje, že ziskové marže společnosti takřka neporostou, ve skutečnosti mají potenciál se zdvojnásobit, uzavírají v Barron's.