V rámci výdajů figurují také schůzky vysoce postavených manažerů s prezidentem Trumpem. Apple utratila 2,2 miliony USD v rámci otázky daňové reformy. Technologický gigant drží na zahraničních účtech rekordní sumy peněz, které by za příznivých podmínek rád dostal zpět do USA. Kromě toho se společnost angažuje také v rámci problematiky regulace sledování občanů, která by mohla ovlivnit rozsah osobních údajů, které musí předávat státním institucím.
Podobně je do problematiky osobních údajů zainteresována také společnost Google, která však lobovala také v rámci regulace samořízených vozidel v USA. Google má v segmentu autonomních vozidel své želízko v ohni prostřednictvím divize Waymo. Společnost v posledních třech měsících utratila za lobbing 5,4 milionu USD.
Facebook se může pochlubit výdaji na lobbing ve výši 2,3 milionu USD. Tyto peníze společnost utratila v oblasti sběru osobních dat uživatelů za účelem cílení reklamy na konkrétní uživatele.