"Skutečně věříme, že Indie je jedním z našich nejdůležitějších strategických trhů,“ řekl Chen při příležitosti Indického ekonomického summitu v Novém Dílí. Dodal také, že společnost hraje na indickém trhu „čím dál tím víc důležitější roli“ a že registruje mnoho „strategických partnerství s indickým telekomunikačním průmyslem“.
I když má firma dobré vztahy s telekomunikačními firmami, její zákaznický segment si stále hledá místo na obrovském indickém trhu se smartphony. Podle společnosti Counterpoint Research byla ve druhém čtvrtletí tohoto roku lídrem na indickém trhu s dodávkami chytrých telefonů společnost Samsung. Za tímto jihokorejským gigantem se seřadily firmy Xiaomi, Vivo, OPPO a Lenovo, které nabízí i značku Motorola.
Absence společnosti Huawei mezi pěti největšími prodejci telefonů v Indii je pozoruhodná, protože globálně se jedná o třetího největšího dodavatele chytrých telefonů a firma má ambice dostat se před dosud vedoucí společnosti Samsung a Apple. I přes značnou konkurenci ale Huawei již dříve v tomto roce oznámil cíl získat na indickém trhu se smartphony do konce roku podíl 10%.