Emerging Markets E-Commerce ETF
Online prodej je jedním z nejvlivnějších fenoménů dneška a důvodem úpadku tradičních kamenných obchodů. Zatímco v USA a částečně také v Evropě dominuje gigant Amazon, ve zbytku světa je již situace složitější. V Číně je hlavním hráčem Alibaba (BABA), ta však přesto zaujímá pouze 8 % váhy portfolia Emerging Markets Internet & Ecommerce ETF. Tento veřejně obchodovaný fond se skládá také z akcií čínského cestovatelského portálu Ctrip.com či latinskoamerického internetového prodejce Mercadolibre (MELI).
Pure Funds Mobile Payments ETF
Mobilní platby se zvyšující měrou stávají součástí našeho každodenního života. Odhaduje se, že přibližně jedna pětina zákazníků ve vyspělých zemí již nějakou formu mobilních plateb využívá a v příštích třech letech se jejich počet zdvojnásobí.
Pure Funds Mobile Payments ETF (IPAY) spoléhá jak na tradiční tituly jako American Express (AXP) či Visa (V), ale také na mladší a dravé platební společnosti jako Paypal (PYPL), Square (SQ) či Verifone (PAY).
Powershares Nasdaq Internet Portfolio
Drtivá většina z toho, s čím se setkáte na internetu je nějakým způsobem svázána s giganty Facebook (FB) či Alphabet (GOOGL), pro nové společnosti je tak velmi obtížné se prosadit. Žádné internetové portfolio se bez těchto dvou společností neobejde a nejinak je tomu také v případě PowerShares Nasdaq Internet Portfolio ETF.
Jak Facebook, tak Alphabet zde zaujímají shodně 8 % celkové váhy portfolia. Z dalších titulů můžeme jmenovat například čínský Baidu (BIDU) a ruský Yandex (YNDX).